Predavatelji na nacionalni kolesarski konferenci

Jan Kamensky

Hamburški umetnik Jan Kamensky sam sebe enači z utopistom in digitalnim vrtnarjem. Od leta 2020 ustvarja edinstvene animacije, v katerih na igriv način vizualizira kako spremeniti ulice, ki so prijazna avtom, v mesta prijazna ljudem. S humornim odstranjevanjem avtomobilov z ulic in sajenjem virtualnih dreves želi zasejati novo zavest.

Vizualne utopije - videti naše ulice na novo

Jan Kamensky bo pojasnil bistvo svojih utopij in zakaj je prepričan, da moramo spremeniti pogled na stvari preden ukrepamo.

Gertjan Hulster

Gertjan je bil rojen leta 1972 v Vlaardingenu na Nizozemskem, kjer je študiral sociologijo. Delal je za železniško družbo, ko je odkril, da je kolesarjenje bistven del sestavljanke trajnostnega prometa. Šele, ko je začel snemati filme o kolesarstvu, je ugotovil, kako posebno je kolo. Zdaj živi v Haarlemu z ženo in 6-letnim sinom. Tam jih lahko opazite, kako skupaj kolesarijo.

Zakaj kolesarimo

Nizozemcem je kolesarjenje samoumevno, vendar kolesarski raj z dobro kolesarsko mrežo ni nekaj, kar pade z neba. Gre za garaško delo. V svoji predstavitivi bo Gertjan navedel nekaj primerov iz svojih izkušenj kot član lokalnega mestnega sveta Haarlema ter, kot snemalec filmov, predstavil aspekte kolesarjenja, ki so nam lahko pri snemanju v pomoč ali pa nam delo nekoliko otežijo.

Alex Crevar

Alex Crevar je novinar, urednik, svetovalec in strokovnjak za razvoj poti, ki se posveča odgovornemu turizmu. Njegovi članki so objavljeni v številnih publikacijah, med drugim v New York Times, National Geographic, Outside, Lonely Planet, Adventure Cyclist, The Washington Post in Bicycling. Pogosto piše o trajnostni mobilnosti, predava na univerzah in svetuje organizacijam, da se odločijo na podlagi najboljših turističnih praks.

Presečišče med kolesarjenjem, turizmom, promocijami in lokalnimi potrebami

Kolesarjenje popotnikom ponuja priložnost, da se premikajo počasneje in raziskujejo več, medtem ko s človeško hitrostjo odkrivajo pogosto spregledane destinacije. Toda kdo ali kaj bi moral biti pravi fokus tega odnosa?

Lukas Stadtherr

Lukas je študiral geografijo na Univerzi v Freiburgu i.Ü., kjer je pridobil diplomo Executive MBA. Več let je delal kot direktor podjetja za vodenje projektov v urbanizmu, prometu in turizmu. Od leta 2003 do 2018 je bil solastnik podjetja Velobüro in član upravnega odbora pri fundaciji SwitzerlandMobility. Od leta 2018 je tudi član izvršnega odbora fundacije SwitzerlandMobiliy. Od leta 2008 do 2022 je bil Lukas Stadtherr član Sveta ECF EuroVelo v Bruslju, prav tako je član upravnega odbora Švicarske Kolesarske Konference.

SwitzerlandMobility - Pomemben del švicarske turistične ponudbe

Kolesarski turizem kot del splošne strategije za devet oblik mobilnosti

Lukas bo predstavil delovanje organizacije SwitzerlandMobility, glavnega središča za nemotorizirani turistični promet v Švici, ki se zavzema za usklajeno in učinkovito trženje aktivne rekreacije in je pomemben del švicarske turistične ponudbe.

Tadej Brezina

Tadej Brezina je rojen v Ljubljani, prebiva pa v Avstriji. Študiral je gradbeništvo na Tehnični univerzi na Dunaju (TUW) s specializacijo za promet in infrastrukturo. Trenutno je na tej univerzi Senior Scientist na Inštitutu za prometne znanosti. Poleg vodenja dveh predavanj o javnem potniškem prometu in o aktivni mobilnosti raziskuje potenciale železniškega prevoza, storitve javnega prevoza v primestnem pasu, infrastrukturo kolesarjev, ovire pri uvajanju kolesarskih politik in razmerje med javnim prevozom in souporabo koles.

1. Kolesarstvo in gospodarstvo na primeru Avstrije

Predavanje bo predstavilo rezultate aktualne (04/2022) študije o gospodarski vrednosti kolesarjenja v Avstriji: bruto dodana vrednost in zaposlenost. Oba indikatorja bosta predstavljena na narodni ravni, razporejena po regijah in tudi v primerjavi z drugimi gospodarskimi branžami.

2. Kolesarjenje v sožitju z JPP – rešitev je v multimodalnosti

Obširne lolesarske postaje na Nizozemskem in na Danski so svetovno poznane. Predavanje bo obravnalo, kako izgledajo vmesniki med kolesarjnejem in železnico v majnših in srednjih mestih v katerem se nimamo nizozemske razmere kolesarjenja. Katere temeljne pravila je treba upostevati pri osnutku in kaj se da naučiti od uporabnikov samih.